امیراعلاامیراعلا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

گرانبهاترین هدیه خداوند

بای بای پوشک

1394/9/10 0:45
نویسنده : مامانی
681 بازدید
اشتراک گذاری

دهم آذر یک هزار و سیصد و نود و چهار

زمان چه شتابان می گذرد

همین دیروز بود که برای اولین بار تلاش کردم پوشکت کنم و تنها نگرانیم این بود که پاهات نکنه ، هزار مصیب در این پوشک پوشیدن نهفته بود من جمله سوختگی ،حساسیت  پیدا کردن مارک مناسب ، پیدا کردن پوشکی که نم نده ، یافتن قیمت مناسب ، پیدا کردن جای تعویض وقتی که بیرون از خونه بودیم و خیلی چیزای دیگه

مدتی بود که به فکر این بودم که بین این الفت و دوستی تو و پوشک فاصله بندازم ولی چون تو هجده ماهگی شما یه نصفه روز تلاش کردم و شکست سنگینی خوردم جرات نداشتم (شایدم تحمل شکست دوباره برام سخت بود )

خلاصه روز شنبه هفته پیش دل به دریا زدیم و پوشک رو درآوردیم و هر ده دقیقه یه بار رو لگن نشستی بماند که تمام کتابهای شما در این روی لگن نشستن مرور شد و آسیب دید ،با هر دفعه جیش کردن شما فرشته ها برات لواشک جایزه می آوردن ، ما سه چهار روز خونه نشین شدیم، وقتی تو شلوارت جیش کردی اصلا دعوات نکردیم و خیلی به خودمون فشار آوردیم آروم و منطقی باشیم و هزار تشویق کلامی دیگه مثل اینکه هر دفه جیش و پی پی می کردی با دایی جون تماس حاصل می کردی و تشویق میشدی و یه ماشین به قول خودت آپلیس (آقا پلیس ) هم از دایی جایزه گرفتی

خدا رو شکر همکاریت بسیار بالا بود و جمعه دیگه خودت اعلام کردی که جیشمو داری و دقیقا  22 ماه و 2 روزت بود که پوشک رو کنار گذاشتیم .

و ما این مرحله سخت رو به خواست خدا و دلگرمی منیژه جون و مامان منیر پشت سر گذاشتیم

 

فعلا که شبا خشک می خوابی و امروز پنجمین روزیه که من صد تا شلوار نشستم

اینم یه عکس خوشگل از دوران ترک پوشک:


 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامانی
15 آذر 94 0:20
الهی شکر تبریک تبریک ما نیز یه شکست داشتیم وقتی که پسرمان وسط سفره جیش کرد همسر گفت کی گفته الان باید بچه رو از پوشک بگیری حالا زوده ما هر وقت کودکمان اصرار می کند پوشک نشود به او شورت می پوشانیم و یکی دو بار در دستشویی جیش می کند بعد یادش می رود وقتی خودمان ده دقیقه یکبار می بریم کلا باید در دستشویی زندگی کنیم بیرون بیا نیست!!1